Tuesday, February 23, 2010

آغاز حکومت جهانی حضرت ولی عصر عج


باز هم دعای فرج

امام حسن عسگری (ع) دعا برای تعجیل فرج را شرط رهائی از فتنه های دوران غیبت دانسته می فرماید : " به خدا سوگند !غیبتی خواهد داشت که در آن تنها کسانی از هلاکت نجات می یابند که خداوند او را بر قول به امامتش ثابت قدم داشته در دعا برای تعجیل ذر فرجش موفق کرده است."

بهار جلد 52 صفحه 24

ما شبی دست برآریم و دعائی بکنیم -- - غم هجران تو را زجائی بکنیم.

سایه طائر کم حوصله کاری نکند --- طلب از سایه میمون همائی بکنیم

Saturday, February 20, 2010







برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان مدرسه جمهوری اسلامی ایران در بمبئی با حضور جناب آقای خرازانی

در تاریخ 30 بهمن ماه سالجاری جلسه انجمن اولیا و مربیان مدرسه جمهوری اسلامی ایران در بمبئی با حضور جناب آقای خرازانی برگزار گردید در این مراسم که علاوه بر اولیائ دانش آموزان و معلمان مدرسه جناب آقای محمدی سرکنسول کشورمان در بمبئی نیز حضور داشت ابتدا آیاتی از قران مجید توسط آقای موسوی بصیر یکی از والدین قرائت شد و سپس آقای محمدی ضمن خوش آمد گوئی به جناب آقای خرازانی و سایر حاضرین با اشاره به عملکرد موفق مدرسه در سال جاری که در اثر همکاری همه جانبه اولیا و مدیریت مدرسه و تلاش معلمان حادث شده است از جناب آقای خرازانی و سرپرستی نیز به دلیل حمایت از مدرسه تشکر بعمل آورد. سپس هریک از اولیا نظرات خود را بیا ن داشتند .والدین شرکت کننده ضمن ابراز رضایت از روند آموزشی مدرسه در سال جاری نگرانی های خود را در خصوص سال آینده و ضرورت اعزام معلم از تهران بیان داشتند. با توجه به پایان ماموریت دو نفر از همکاران که همسران آنها در مدرسه مشغول به کار می باشند از جناب آقای خرازانی خواستند در جهت حل این مشکل کمک کند. جناب آقای خرازانی نیز با بیان مشکلات سرپرستی به ویژه در زمینه تامین نیروی انسانی در مدارس مختلف تاکید نمود خواسته های اولیا را به مراجع مربوطه اعلام خواهد داشت و آمادگی سرپرستی را برای هرگونه کمک اعلام کرد. در ابتدای این جلسه خانم ایزد خواستی مدیر مدرسه نیز گزارشی از روند تحصیلی و اداری مدرسه در سال جاری را به اطلاع حاضرین رساند..

Friday, February 19, 2010

بازدید جناب آقای خرازانی سرپرست محترم مدارس جمهوری اسلامی ایران در شبه قاره هند از مجتمع آموزشی بمبئی







در تاریخ 30 بهمن ماه سالجاری جناب آقای خرازانی سرپرست محترم مدارس جمهوری اسلامی ایران در شبه قاره جهت بررسی وضعیت آموزشی مدرسه جمهوری اسلامی ایران در بمبئی به این شهر وارد و از مدرسه بازدید بعمل آورد. جناب آقای توکلی مدیر محترم مجتمع آموزشی فردوسی پونا نیز ایشان را در این بازدید همراهی می کردند. در این بازدید چند ساعته ایشان ضمن حضور در جمع شورای معلمان از نزدیک درجریان امور آموزشی مدرسه و نحوه تشکیل کلاسها در سالجاری قرار گرفت و هریک از معلمان نقطه نظرات خود را بیان نمودند. همچنین سرکار خانم ایزدخواستی مدیر مدرسه ضمن خوش آمد گوئی به آنها گزارشی از روند آموزشی مدرسه در سال جاری بیان داشت. جناب آقای خرازانی سپس از نحوه تدریس کلاسها ی مختلف از جمله آموزش زبان خارجی بازدید و از روند آموزشی مدرسه ابراز رضایت نمود. در این مراسم دانش آموزان به اجرای برنامه های هنری از جمله اجرای نمایشنامه آرش کمانگیر و سرود پرداختند.

Monday, February 8, 2010

سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مبارک باد.


سروده ای بمناسبت پیروزی انقلاب اسلامی

قطعه شعر سروده شده توسط جناب آقای امامی نمین پدر آقای عماد الدین امامی دانش آموز پایه چهارم ابتدائی می باشد که در مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجتمع آموزشی بمبئی قرائت نمودند.

Friday, February 5, 2010

دهه فجر قصیده بلیغ و رسای اسلام







پیروزی انقلاب اسلامی فجری بود که دامن افقها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد ومستکبران را در هراس افکند و مستضعفان را امید داد محرومان را مدافع گردید ملت را متحول ساخت و زمان را در انفجار فجر نشاند.

برگزاری مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی




در روز پانزدهم بهمن ماه مراسم با شکوهی بمناسبت بزرگداشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مجتمع آموزشی بمبئی برگزار گردید در این مراسم باشکوه سرکنسول کشورمان - معاون سرکنسول افغانستان - والدین دانش آموزان و کادر آموزشی مدرسه حضور داشتند .جناب آقای محمدی سرکنسول کشورمان ضمن تشریح ریشه های پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بالندگی نسل جوان ایرانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی که دست آوردهای مهمی در عرصه های علم و فن اوری و اخلاق به همراه آورده است از دانش آموزان خواست تمامی سعی و تلاش خود را در جهت ارتقائ علمی و اخلاقی خود بعمل آورند.همچنین آقای امامی کنسول نمایندگی و ولی یکی از دانش آموزان با بیان خاطرات خود از زمان انقلاب قطعه سروده خود را در رابطه با پیروزی انقلاب اسلامی برای حضار قرائت کرد. در این مراسم خانم ایزدخواستی ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی مسئولیت پذیری را لازمه ادامه راه انقلاب اسلامی در بین نسل انقلاب دانست و فعالیت های دانش آموزان را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.در پایان دانش آموزان به اجرای مراسم مختلف پرداحتند و جوایز دانش آموزان بین آنها توزیع شد.