Thursday, June 3, 2010

بیست و یکمین سالگرد درگذشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران


چهاردهم خرداد هر سال یاد آور روزی است که جهان اسلام بزرگ مرد آزاد اندیش ، شجاع و تاریخ ساز خود را از دست داد. مردی که همه عمر خود را در راه آزادی مسلمانان و احیای اسلام اصیل مصروف کرد. مردی که بیش از هر چیز اسلام و انگیزه های اسلامی را بر هر چیز دیگر مقدم می شمرد و آرزوی روزی را داشت که تمامی امت اسلامی با وحدت کلمه با گامهای بلند مسیر پیشرفت و ترقی را طی کنند و جهالتی را که بیگانگان بر آنها تحمیل کرده اند از خود بزدایند.
اکنون که بیست و یک سال از رحلت آن بزرگ مرد می گذرد هنوز نیز طروات صدای او بر دلها می نشنید و فریادهای صادقانه او امید بخش آزادگان جهان است. خمینی فراموش شدنی نیست زیرا پیام خمینی جاودانه و همیشگی است زیرا این پیام از متن اسلام اصیل حاصل شده است و لاجرم بر دلهای عاشقان اسلام می نشیند.
راهی را که خمینی بزرگ در ایران آغاز کرد سرمشق همه کسانی است که برای آزادی و سر بلندی کشور خود تلاش می کنند. یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

1 comment:

  1. ba salam .
    matalebe khubi dar weblogetun migozarid . man hamishe sar mizanam va az tah ghalbam arezu mikonam jaye shoma basham .man dar iran hastam va karshenasi arshade zistam va dar hale hazer morabi behdashte dabestanam .shoghlam ra dust daram vali eshghe be zendegi dar kharej anham baraye yek modate kam ra daram kash az tarighe shoma in emkan barayam faraham mishod.

    dar har surat az shoma mamnunam ke ba neveshtane akhbare madresetan ma ra az faaliyat hatan ba khabar mikonid .

    ReplyDelete